سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن دیدار تیمش مقابل پیکان تهران را یکی از بازی‌های سخت در نیم فصل دوم خواند و گفت: در نیم فصل دوم بازی‌ها شرایط خاص خود را دارد و گرفتن امتیاز سخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فردا یکی از بازی‌های سخت نیم فصل را داریم اما ذوب‌آهن به شرایط مدنظر رسیده است.

وی ادامه داد: به غیر از بازی با سیاه‌جامگان که تصمیمات داوری امتیازات را از ما گرفت در بقیه بازی‌های نیم‌فصل دوم موفق بودیم و تیم مد نظر ما ایجاد شده است و آینده خوبی برای ذوب‌آهن می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تاکید  براین نکته که پیکان تیم سخت‌کوشی است و کادر فنی خوبی دارد، ابراز امیدواری کرد : تیم ذوب‌آهن بازی فردا را با برد پشت سر بگذارد تا در هفته‌های آینده به بالای جدول  برسد و کمبود امتیازات را جبران کند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه اکبر ایمانی به تیم ذوب‌آهن اضافه شده و قاسم حدادی‌فر بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کند ، خاطر نشان کرد: در بازی گذشته بالاتر از ۱۱ کیلومتر دوندگی و درصد پاس‌های صحیح بالایی داشته‌ایم اما در ایجاد موقعیت گل موفق نبوده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: در نیم‌فصل اول اذیت شدیم و الان جای این صحبت‌ها نیست و در آخر فصل کم‌لطفی‌هایی را که در حق تیم ما شد ، می‌گویم و از عملکردمان در نیم‌فصل نخست راضی نیستم.

وی افزود: در بازی فردا محروم نداریم و ربیع عطایا کمی مصدوم است و تیم پزشکی در حال تلاش است این بازیکن را به بازی فردا برساند و کادر پزشکی شبانه‌روز در خدمت تیم است.

 

انتهای پیام/م

 

گرفتن امتیاز در نیم فصل دوم سخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار