مایکل وولف نویسنده و روزنامه نگار در کتاب جدیدش علت تمایل رئیس جمهور آمریکا به فست فود مک دونالد را فاش کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست؛ همان قدر که شبکه فاکس نیوز برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اهمیت دارد، ساندویچ‌های مک دونالد نیز دلچسب است. ترامپ همواره از ساندویچ‌های مک دونالد تعریف و رعایت بهداشت در شعبه‌های این رستوران را تمجید می‌کند.

چرا ترامپ فست فودهای مک دونالد را دوست دارد؟

«مایکل وولف»، نویسنده و روزنامه نگار در پیش نویس کتاب «آتش و خشم: داخل کاخ سفید ترامپ» به نقل از منابع نزدیک به رئیس جمهور آمریکا آورده است: ترس طولانی مدت از مسمومیت غذایی باعث شده است رئیس جمهور آمریکا توجه ویژه‌ای به آنچه می‌خورد، داشته باشد. یکی از دلایلی که او ساندویچ‌های مک دونالد را دوست دارد این است که کسی نمی‌داند این ساندویچ قرار است برای رئیس جمهور آمریکا تهیه شود. بنابراین خطر مسموم کردن آن کم است. همچنین ساندویچ‌های مک دونالد با دستگاه و بدون دخالت دست، از قبل آماده شده‌اند و به فروش می‌رسند.

ترس ترامپ از آلودگی و مسمومیت عمدی یا غیرعمدی غذا منجر به وضع قوانین جدید در کاخ سفید شده است. او کارکنان کاخ سفید را از دست زدن به مسواکش یا غذایی که باید بخورد، منع کرده است. تاکنون مشخص نشده است ترامپ وسواس دارد یا از ترور شدن می‌ترسد. آنچه بدیهی است ترامپ یکی از طرفداران فست فود به خصوص مک دونالد است.

چندی پیش نیز یکی از ماموران حفاظت ترامپ فاش کرد رئیس جمهور آمریکا بار‌ها او را برای خرید مک دونالد به خارج از کاخ سفید فرستاده است و بار‌ها لیموزین مخصوص رئیس جمهور و تیم حفاظت را برای خرید مک دونالد متوقف کرده است!

انتهای پیام/

ترس ترامپ از آلودگی و مسمومیت غذا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار