پرونده مرحله هفتم مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشور در بخش بانوان که به میزبانی هیئت تنیس استان کرمان در باشگاه اقبال برگزار شد، با قهرمانی الهه ارجمندی بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید روشنی، دبیر هیئت تنیس استان کرمان گفت: مرحله هفتم رقابت های مناطق پنجگانه کشور در بخش بانوان ( بدون حضور 12 نفر برتر کشور) از 12 دی جاری در محل باشگاه اقبال کرمان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات 19 تنیسور از کرمان، سیرجان، مشهد و کرج با هم به رقابت پرداختند، افزود: مراسم قرعه کشی این مسابقات ساعت 18 روز دوشنبه 11 دی جاری در محل باشگاه اقبال کرمان انجام و رقابت ها از ساعت 9:30 دقیقه ی سه شنبه 12 دی جاری در محل باشگاه اقبال کرمان آغاز شد.

روشنی تصریح کرد: در نهایت، این مسابقات بعد از ۳ روز رقابت و برگزاری ۱٨ دیدار خاتمه یافت.

وی یادآور شد: در پایان، الهه ارجمندی و  دریا امیری به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند و فاطمه ذکائی و نیایش میرزائی نیز به طور مشترک سوم شدند.

روشنی از سارا کرباسی مدیر برگزاری مسابقات، فرانک حسنی داور، آرمین آزادپور سرداور، نیلوفر علیزاده عکاس، فردین غیبی مدیر باشگاه اقبال و فروشگاه ورزشی برندز و آتلیه عکس و فیلم نیلا حامیان این دوره از مسابقات که حداکثر تلاش خود را برای برگزاری بی عیب و نقص مسابقات بکار بردند، تشکر و قدردانی کرد.

یادآور می شود: الهه ارجمندی در دوران نوجوانی و جوانی افتخارات ارزشمندی برای خود و استان کسب کرده است، این تنیسور شایسته استان کرمان عضویت در تیم ملی تنیس نوجوانان جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.

مرحله هفتم مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشوری بانوان ۱۲ تا 14 دی جاری به میزبانی هیئت تنیس استان کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار شد.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان هفتمین مرحله مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشوری بانوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار