مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) تا 15 بهمن‌ تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید تا 15 بهمن‌ تمدید شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان سنجش آموزش كشور درباره تمدید مهلت ثبت‌نام و شركت در مرحله تكمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی درآزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسـته سال  96 اطلاعیه ای صادر کرد.

پیرو اطلاعیه مورخ 96/08/01، با توجه به درخواست تعدادی از مؤسسات بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان علاقه‌مند (اعم از داوطلبانی كه در آزمون مذكور ثبت‌نام نموده و یا ثبت‌نام ننموده‌اند) می‌رساند كه مهلت ثبت‌نام در تكمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی مؤسسات مذكور تا تاریخ 96/11/15 تمدید شده است.

داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی دارای ظرفیت خالی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند لینک جست و جوی عنوان موسسه و كدرشته مندرج در سازمان سنجش مراجعه و ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با توجه به توضیحات در مهلت تعیین شده به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار