شهردار اردبیل گفت: در وضعیتی که دچار رکود اقتصادی هستیم، نقش شهرداری‌ها در ارائه خدمات بهینه به مردم قابل‌توجه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: در وضعیتی که دچار رکود اقتصادی هستیم، نقش شهرداری‌ها در ارائه خدمات بهینه به مردم قابل‌توجه است.

وی افزود: شهرداری باوجود رکود در تلاش است خدمات شهری را متناسب با نیاز شهروندان ارائه دهد و فعالیت شهرداری مصداق مقاومت و خدمت در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

شهردار اردبیل این الگوی رفتاری را برگرفته از تفکر بسیجی و جهادی دانست و تأکید کرد: در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس این روحیه توانست کشور را از بحران‌های مختلف عبور دهد و امروز نیز تمامی مسئولان با تبعیت از این روحیه به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته لطف‌اللهیان با تبعیت از همین روحیه و در راستای حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی شاهد شکل‌گیری و فعالیت جبهه مقاومت بودیم و جبهه مقاومت توانسته با تلاشی جهادی از ارزش‌ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.

وی با بیان اینکه به پاس دلاور مردی رزمندگان و ایثارگران امروز کشور از امنیت و آرامش برخوردار است، ادامه داد: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال‌زدنی است.

شهردار اردبیل تأکید کرد: امروز نیز مردم و مسئولان مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان هستند و در انجام وظایف می‌بایست از منش شهدا پیروی کنند.

انتهای پیام/ح

امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال‌زدنی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار