مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: 51 فقره انشعاب غير مجاز در همدان شناسایی شد.

شناسایی انشعابات غير مجاز در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین آذرتکین مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان از شناسایی 51 فقره انشعاب غیر مجاز از ابتدای مهرماه امسال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این میزان شناسایی با تلاش واحد وصول مطالبات (پلیس آب) انجام شده است.

وی با بیان اینکه خسارات وارد شده به کنتورها در حال پیگیری است، گفت: شرکت آبفا به صورت قانونی امکان واگذاری انشعاب به مشترکان را دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان خاطرنشان کرد: از محل خسارات وارده تاکنون بالغ بر 59 میلیون تومان بابت جریمه و حق انشعاب اخذ شده و مابقی نیز با جدیت در حال پیگیری است.

آذرتکین ادامه داد:سالانه بسیاری از کنتورهای خراب آب مورد تعویض قرار می‌گیرد، گفت: در راستای کاهش آب بدون درآمد و همچنین جلوگیری از هدررفت آب این کنتورها تعویض می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعویض کنتور خراب هزینه‌بر است، تصریح کرد: کاهش تعداد کنتورهای خراب از اولویت‌های اصلی شرکت آب است، بنابراین روند تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعویض کنتورهای خراب از هدررفت بیش از اندازه آب و اثرات منفی بر تأسیسات آب‍رسانی جلوگیری می‌کند، موجب خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان و شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/ب

شناسایی 51 فقره انشعاب غیر مجاز در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.