مسئولان فدراسیون فوتبال از ادامه فعالیت تیم گامرون هرمزگان در مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور به دلیل بدهی های میلیاردی جلوگیری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،و به نقل از روابط عمومی باشگاه گامرون هرمزگان، تیم فوتبال گامرون قرار بود عصر دیروز در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور در دزفول با تیم جندی شاپور دیدار کند که مسئولان فدراسیون به دلیل مشکلات مالی نماینده هرمزگان اجازه برگزاری این مسابقه را ندادند.
تیم گامرون با خرید امتیاز تیم آلومینیوم هرمزگان جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور را کسب کرد.
حالا هم بدهی یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی باشگاه آلومینیوم دلیل جلوگیری از برگزاری این مسابقه از سوی مسئولان فدراسیون اعلام شده است.
این در حالیست که باشگاه گامرون هزینه 10 میلیون تومانی ورودی مسابقات را پرداخت کرده و در بازی هفته نخست هم در بندرعباس مقابل تیم گویم شیراز به میدان رفت و با یک گل شکست خورد.
این تیم برای مسابقه با تیم جندی شاپور دزفول هم با پرواز و هزینه کلی 12 میلیون تومانی عازم اهواز شد اما پس از حضور در محل برگزاری مسابقه با تصمیم نماینده فدراسیون اجازه بازی پیدا نکرد.
حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش مسئولان باشگاه گامرون به این اتفاقات چه خواهد بود و آیا این تیم با رایزنی مسئولان استانی مجوز حضور در ادامه رقابت ها را کسب خواهد کرد یا اینکه در همین ابتدای فصل باید انصراف خود را از تیمداری اعلام کند.
انتهای پیام/ب

مشکلات مالی گریبان گیر تیم فوتبال گامرون هرمزگان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.