استاندار سمنان گفت: برنامه‌های فرهنگی باید با رویکرد دشمن‌شناسی در استان سمنان اجرایی شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان با رویکرد دشمن‌شناسیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان گفت: در روزهای اخیر شاهد اقدامات اغتشاش‌گران و هنجار شکنانه عده‌ای در برخی نقاط ایران و در استان سمنان بودیم.

 

وی با تأکید بر اینکه این اقدامات از سوی دشمنان خارجی مدیریت می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی با اقتدار در مقابل این افراد ایستادگی می‌کنند و افرادی که مخل امنیت و آرامش مردم شوند را به‌سرعت مهار می‌کنند.

 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مردم در ایران آزادی بیان دارند، افزود: این امر با اقدامات هنجار شکنانه و ایجاد ناامنی به بهانه احقاق حق و مطالبه از مسئولان کاملاً متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه مردم باید دوست را از دشمن تشخیص دهند گفت : برنامه‌های فرهنگی دشمن‌شناسی در استان سمنان اجرایی می‌شود.

 

خباز تأکید کرد: مردم پایبند اعتقادات و ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود هستند و به دشمنان خارجی اجازه تعدی و تجاوز نمی‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه اعتراضات اخیر ریشه در اقدامات فتنه‌گرانه دشمنان داشت اعلام کرد: مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ای بورزند و اعتماد آنان را جلب کنند.

 

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: معترضان باید از روش‌های معقول و قانونی نسبت به احقاق حق و مطالباتشان اقدام کنند و از تجمع در معابر بپرهیزند.


انتهای پیام / ق


جزئیات اجرای برنامه‌های فرهنگی دشمن‌شناسی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.