پورکاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

نتایج تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی ۳ رشته اعلام شد/ زمان مصاحبه ۱۵ و ۱۶ دی

رئیس سنجش پزشکی از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی در ۳ رشته روانپزشکی، زنان و پزشک خانواده و زمان مصاحبه خبر داد.

نتایج تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی ۳ رشته اعلام شد/ زمان مصاحبه ۱۵ و ۱۶ دیمحمد حسین پورکاظمی‌ رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعلام نتایج رشته‌های دارای مصاحبه تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی گفت: نتایج تکمیل ظرفیت این دوره از دستیاری تخصصی پزشکی در 3 رشته روانپزشکی، زنان و زایمان و پزشک خانواده در روی سایت سازمان سنجش پزشکی به نشانی WWW.SANJESHP.IR قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق مصوبه برای این 3 رشته، دو برابر ظرفیت در مرحله اول پذیرش برای مصاحبه در نظر گرفتیم و نتایج آن را اعلام کردیم.

پورکاظمی‌ افزود: داوطلبان پذیرفته شده تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی، در 3 رشته روانپزشکی، زنان و زایمان و پزشک خانواده، جمعه و شنبه برای مصاحبه باید به تهران بی‌آیند تا در مصاحبه حضوری شرکت کنند.

رئیس سنجش پزشکی یادآور شد: در تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی، در مجموع 1500 نفر انتخاب رشته کردند و اکنون نتایج این 3 رشته که دارای مصاحبه حضوری بود، دو برابر ظرفیت اعلام شد و پس از مصاحبه حضوری نتیجه پذیرش در سایت سنجش پزشکی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار