نماینده ولی فقیه در استان قزوین به همراه جمعی از مسولان شهر قزوین با حضور در خیابان خیام از کسبه این خیابان بابت همکاری با نیروی انتظامی و بستن زودهنگام مغازه‌ها در اعتراضات اخیر تشکر کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه با کسبه خیابان خیامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این دیدار با حضور در مغازه‌ها و گفتگو با فروشنده‌ها از آنان قدر دانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: خدا را شاکریم که نقشه‌های شوم اجانب در سراسر کشور نقش بر آب شد و امروز شاهد امنیت و آسایشی هستیم که خداوند به مردم داده است.

موسوی، فرماندار شهرستان قزوین هم از صاحبان مغازه‌ها به خاطر همکاری با پلیس در چند روز اخیر و بستن مغازه‌ها برای حفظ امنیت در ساعت مقرر تشکر کرد.

سید علی موسوی دوشب گذشته در قزوین را آرام توصیف و اظهار امیدواری کرد با هوشیاری مردم فهیم قزوین، این آرامش ادامه داشته باشد.

در قزوین از جمعه هشتم دی ماه عده‌ای از مردم در اعتراض به گرانی، بیکاری و وضعیت نابسمان اقتصادی در خیابان خیام تجمع کردند که عده‌ای فرصت طلب با سردادن شعار‌های ساختار شکنانه این تجمع را به انحراف کشاندند.

البته این تجمع‌ها با حضور نیرو‌های امنیتی و پلیس مدیریت شد.

شنبه و یکشنبه هم تجمعات پراکنده‌ای در قزوین رخ داد.

کسبه خیابان خیام هم برای برقراری امنیت و همکاری با پلیس، مغازه‌های خود را از ساعت ۱۹ تعطیل می‌کردند.

انتهای پیام/

دیدار حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با مغازه داران خیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار