مدیرکل راهداری و امور حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: 695 هزار مسافر داخلی و خارجی در 9 ماه نخست امسال از طریق پایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛منوچهر سلمان زاده مدیرکل راهداری و امور حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه از این تعداد 454 هزار مسافر از مرز جلفا تردد کرده اند، افزود: بیش از 320 هزار مسافر خارجی و 133 هزار مسافر داخلی بودند.

وی اظهار کرد: در این مدت بیش از 240 هزار مسافر نیز از مرز نوردوز رفت و آمد داشته اند که این تعداد شامل 34 هزار مسافر خارجی و 206 مسافر داخلی هستند.

مدیرکل راهداری و امور حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در 9 ماه امسال 42 هزار وسیله نقلیه باری ایرانی و خارجی، 455 اتوبوس مسافربری ایرانی و 703 خودرو سواری ایرانی و خارجی از طریق مرز جلفا تردد کرده اند.

سلمان زاده، ادامه داد: در این مدت از مرز نوردوز نیز بیش از 9 هزار خودرو سواری ایرانی و خارجی و بیش از 29 هزار کامیون ایرانی و خارجی عبور کرده اند.

در سطح استان آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۳۹ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۴۲ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۷۲۵ کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و ۵۶۹ کیلومتر راه روستائی وجود دارد.

 

انتهای پیام/ش

رفت و آمد بیش از 240 هزار مسافر  از مرز نوردوز آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.