مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شادگان از پایداری آب شرب 350 خانوار روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی عساکره، مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شادگان با اشاره به کارگزاری 2 هزار 700 متر شبکه توزیع بیان کرد: با کارگزاری این میزان شبکه توزیع آب شرب بیش از یک هزار و 700 نفر از اهالی روستاهای شهرستان شادگان پایدار شد.

وی اظهار داشت: شبکه توزیع آب شرب برای 150 خانوار جدید در روستاهای سالمی و عبودی بخش خنافره شهرستان شادگان کارگزاری شد تا شاهد پایداری آب شرب مورد نیاز این خانوارهای جدید باشیم.

عساکره در ادامه افزود: کارگزاری 600 متر لوله در روستای سالمی و 800 متر لوله در روستای عبودی در راستای تامین آب شرب اهالی جدید این روستاها نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شادگان اذعان کرد: در راستای تامین آب شرب 200 خانوار جدید در 6 روستای بخش دارخوین نیز 1300 متر شبکه توزیع کارگزاری شد که باعث بهره مندی آن ها از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی شد.

این مقام مسئول با اشاره به تعویض و کارگزاری 250 متر خط انتقال آب شرب از تاسیسات آبرسانی جفال بیان داشت: این عملیات به دلیل فرسودگی و شکستگی های مستمر و کاهش کمی و کیفی آب شرب 24 روستای بخش جفال صورت گرفت.

هادی عساکره تصریح کرد: عملیات تعویض 500 متر خط انتقال نیز بزودی اجرایی خواهد شد که این عملیات نیز در راستای جلوگیری از هدر رفت و کاهش کمی و کیفی آب شرب روستاهای بخش جفال انجام می شود.

انتهای پیام/گ

آب شرب در روستاهای شادگان پایدار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.