رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: هدف از برگزاری همایش جایزه ادبی استان همدان فراهم آوردن زمینه‌های مناسب به منظور شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقمندان اهل قلم است.

فراهم سازی بستر مناسب به منظور شکوفایی استعدادهای اهل قلمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ضابطی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه بیست و دومین همایش «جایزه ادبی استان همدان» در شهر بهار برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این همایش تا 15 دی ماه است و در صورت تمدید مهلت تعیین شده، اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش جایزه ادبی استان همدان فراهم آوردن زمینه‌های مناسب به منظور شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقمندان، ایجاد تحرک و پویایی شعر و داستان، ایجاد فضای سازنده و تبادل آرا و افکار اهل قلم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با اشاره به بخش‌های جایزه ادبی استان همدان خاطرنشان کرد: این همایش در بخش‌های شعر (قبل از نیما، بعد از نیما)، داستان کوتاه و داستانک و کتاب (مجموعه شعر و داستان) با موضوعات و محورهای بخش آزاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخش ویژه‌ای نیز برای جایزه ادبی در نظر گرفته شده است، افزود: بخش ویژه شامل اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

فتح‌الله ضابطی با اشاره به اینکه دو کارگاه نیز در حاشیه این برنامه برگزار می‌شود، یادآور شد: برپایی کارگاه‌ها در دو بخش شعر و داستان خواهد بود.

انتهای پیام/خ

 شکوفایی استعدادهای اهل قلم با همایش جایزه ادبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.