رئیس سازمان زندان‌ها گفت: فاز یک زندان جدید ایلام با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ظرف یکسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

فاز یک زندان جدید ایلام راه اندازی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛اصغر جهانگیر  با اشاره به اینکه زندان‌های ایلام فرسوده و قدیمی هستند از راه اندازی فاز یک زندان جدید ایلام با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خبرداد.

وی اظهارکرد: ساخت زندان جدید ایلام از سال ۸۲ آغاز اما به دلیل عدم پرداخت کامل اعتبارات استانی هنوز به پایان نرسیده است و با سفر ریاست قوه قضائیه به استان ایلام مقرر شد بخشی از این اعتبار از طریق قوه قضائیه و بخش دیگر از طریق استانداری تامین شود.

رئیس سازمان زندان‌ها اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی زندان جدید ایلام بخشی از مشکلات فضای قدیمی و فرسوده بودن زندان‌ قبلی حل شود.

جهانگیر ادامه داد: مجموعه زندانبانی در بحث اصلاح و تربیت و آموزش و اشتغال زندانیان فعالیت خوبی دارند و فضا و فرسودگی مکان و کمبود اعتبارات از مهمترین مشکلات این مجموعه است.

وی افزود: امیدواریم که با اعتبارات دولت در راه اندازی اردوگاه‌ها به سازمان زندان‌ها کمک کند تا هرچه زودتر اردوگاه‌ها راه اندازی شود.

انتهای پیام/ د

راه اندازی زندان جدید ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.