نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان باید توجه کنند که نماینده مردم هستند نه نماینده دولت، پس باید با کمک به دولت برای حل معضلات اقتصادی، لایحه بودجه را به نفع مردم تصویب کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی با اشاره به اعتراض‌ها و تجمع‌های اخیر در برخی نقاط کشور، اظهار کرد: اعتراض به نارسایی‌های اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی حق طبیعی مردم است چرا که معضلات اقتصادی مانند بیکاری و تورم و رکود در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیان انحراف اعتراض‌ها به این شیوه سبب زمینه‌سازی دخالت دشمنان داخلی و خارجی می‌شود که محکوم است، افزود: مردم ایران با مشکلات و دشواری‌هایی در زمینه‌های معیشتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی روبه‌رو هستند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات مردم کشورمان در مسائل اقتصادی از طرف مسؤولان مورد پذیرش قرار گرفته است، گفت: زمانی که تجمع غیرقانونی باشد افراد سودجو و کسانی که تحت تأثیر عملیات روانی دشمن هستند، با خسارت به اموال عمومی و بر هم زدن نظم عمومی، قصد سوءاستفاده از این شرایط را دارند.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات در مسیر ابراز و تحقق مطالبات واقعی مردم انحراف ایجاد کرده و سبب زیان مضاعف بر کشور و جامعه می‌شود، تأکید کرد: هوشیاری و مراقبت مردم ایران و علاقمندان به پیشرفت، امنیت و آرامش کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر برای گذر از این مشکلات است.

محمودی با اشاره به اینکه همه مردم و مسؤولان کشور می‌دانند که پیروزی و استقرار نظام اسلامی حاصل خون هزاران شهید است، اذعان کرد: نباید اجازه دهیم که در جریان بیان خواسته‌های مردمی، بعضی افراد مغرض و دشمن با ایجاد اغتشاش به انقلاب آسیب بزنند.

وی اظهار کرد: کشورهای مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی که تا دیروز از هیچ کوششی برای ضربه زدن به کشور و مردم کوتاهی نمی‌کردند از این وقایع شادمان هستند، پس مردم باید با در نظر گرفتن همه جوانب و حفظ بصیرت رفتار کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی و بعضی از مسؤولان باید اختلافات سیاسی و حزبی را کنار بگذارند و به این نکته توجه کنند که در این شرایط نیازمند وحدت و همبستگی هستیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در کمیسیون تلفیق بودجه باید حامی حقوق مردم باشند، تأکید کرد: نمایندگان باید توجه کنند که نماینده مردم هستند نه نماینده دولت، پس باید با کمک به دولت برای حل معضلات اقتصادی، لایحه بودجه را به نفع مردم تصویب کنند.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم کشور به ویژه مردم حوزه انتخابیه می‌خواهیم که با حفظ آرامش بستر مناسب برای رشد و توسعه همه‌جانبه کشور در همه بخش‌ها از جمله در حوزه مسائل اقتصادی را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/م

 

افراد مغرض با ایجاد اغتشاش به امنیت کشور آسیب می‌زنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار