رئیس کانون کارفرمایان جایگاه داران گفت:طرح برندینگ جایگاه های سوخت دارای ابهاماتی است و به خوبی از سوی مسئولان ذیربط اطلاع رسانی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رجب پور  مدیر بازرگانی شرکت پخش و پالایش در برنامه گفتگوی 18:30 در خصوص طرح برندینگ جایگاه های سوخت گفت:ما اعتقاد داریم ورود بخش خصوصی به حوزه توزیع سوخت سبب مدیریت هزینه خواهد شد و این شرکت های می توانند از خلاقیت در زنجیره توزیع استفاده کنند به طور مثال وقتی شرکت های زنجیره ای توزیع با سازمان هایی مثل شهرداری همکاری مطلوب داشته باشند هزینه های تحمیلی به مردم کمتر خواهد شد.

وی در خصوص صلاحیت متقاضیان اجرای این طرح گفت: کمیته ای در شرکت پخش و پالایش مدارک و مستندات متقاضیان را بررسی خواهد کرد و افرادی که متقاضی حضور در این حوزه هستند علاوه بر تخصص و توان مالی باید معرفی کننده فناوری های جدید باشند.

رجب پور ادامه داد:ما فضا را برای شرکت های متقاضی رقابتی کرده ایم و بستر های مناسب را آماده خواهیم ساخت و بخشی از هزینه های نقدی آنان را متقبل خواهیم شد.

وی در خصوص انتقادات نمایندگان مجلس به این طرح تصریح کرد:با توجه به اینکه اطلاع رسانی مناسبی در خصوص اجرای طرح برندینگ نشده بود ، نمایندگان مجلس ابهاماتی برایشان به وجود آمده بود که با بارگزاری اطلاعات در سایت شرکت پخش و پالایش این امر مرتفع شد.

بر اساس این گزارش در ادامه رئیسی فر رئیس کانون کارفرمایان جایگاه داران در خصوص مشکلات طرح برندینگ تصریح کرد:طرح واگذاری زنجیره تامین و توزیع که از ابتدا به غلط برندینگ نامیده شد موجب ابراز مخالفت هایی از سوی جایگاه داران و فعالان این حوزه شده است .

وی ادامه داد:این طرح در زمینه دستورالعمل های حقوقی و اقتصادی و نحوه ارتباط این شرکت ها با شرکت پخش و پالایش دارای ابهاماتی است که به خوبی از سوی مسئولان ذیربط اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

رئیسی فر افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های اجرای این طرح هنوز به طور کامل در کشور فراهم نشده است اجرای طرح به طور قطع با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: در خصوص دستورالعمل ها،مسایلی را مطرح کردیم و به شرکت ملی پخش داده ایم و کارگروهی تشکیل شده است و موانع مرتفع شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار