یک میلیون و 400 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در رشت که امروز برای تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به این شهر سفر کرده است در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت : دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری کشور است که با گذشت 30 سال از پایه گذاری این مرکز آموزش   عالی ، خدمات ارزنده ای در عرصه علم و دانش و تحویل جوانان تحصیل کرده در جامعه انجام شده است .

وی همچنین گیلان را مهد تدین و تشیع دانست و افزود : این استان مظهر دوستی و پیروی ازاهل بیت عصمت و طهارت است و وجود بزرگان علم و دین همچون آیت الله قربانی در گیلان موجب افتخار و مباهات گیلانیان و ایرانیان است.

آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت هم  در این دیدار با بیان اینکه گیلان وجود بزرگان دین ،علم و ادب در گیلان همچون کوشیار و سلار دیلمی نشان از پیشینه پر افتخار گیلانیان در نشر علم و دین است گفت : گیلان از استان های پیشتاز در راه اندازی دانشگاه ازاد اسلامی بود.

 وی افزود : اثرات مثبت و تاثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقاء سطح علمی جامعه بر کسی پوشیده نیست اما باید تلاش شود این دانشگاه همان گونه که نامش اسلامی است با به کارگیری اساتید متعهد مروج ارزش های دینی و اسلامی نیز باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد :با تلاش  هیات امنا و گردانندگان جدید دانشگاه آزاد اسلامی و با رفع برخی عقب ماندگی ها ،این مرکز علمی به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

 

انتهای پیام/م.ع

آموزش بیش از یک میلیون دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.