جمالی گفت: نفرات برتر المپیادهای علمی دانشجویی در مقطع ارشد بدون کنکور در دانشگاه دلخواه خود می‌توانند به تحصیل بپردازند.

تحصیل در مقطع ارشد بدون کنکور، امتیازی برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجوییبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمالی دبیر المپیاد علمی دانشجویی در حاشیه مراسم تجلیل از نفرات برتر بیست و دومین المپیاد دانشجویی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و دومین علمی دانشجویی کشور در بیست رشته در حالی برگزار است، در مرحله اول حدود سی هزار نفر از طریق آزمون کارشناسی ارشد به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی بیان کرد: مرحله اول انتخابی المپیاد علمی دانشجویی از طریق هشت قطب سراسر کشور به صورت غیرمتمرکز با شرکت 3000 نفر برگزار شد که از این تعداد 34 هزار نفر داوطلب تعداد 77 نفر در مرحله نهایی انتخاب شدند.

جمالی ادامه داد: نفرات برتر المپیاد علمی دانشجویی از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند و این افراد به عضویت بنیاد ملی نخبگان در می آیند و از کمک هزینه های تحصیلی در مقاطع ارشد برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر المپیادهای علمی دانشجویی کشور از امتیاز ویژه ای در مقطع دکتری برای پذیرش برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: نفرات برگزیده المپیادهای علمی دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه دلخواه خود  می‌توانند به تحصیل بپردازند.

وی یادآور شد: برگزاری المپیادهای علمی دانشجویی با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان برای ادامه تحصیل و انجام تحقیقات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار