معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در ۹ ماه نخست امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ ایمانعلی محمد زاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در این مدت ۶ هزارو ۱۳۶ نفر به دوایر مددکاری کلانتری‌ها در سطح استان مراجعه کرده اند که با تلاش مشاوران و مددکاران اجتماعی کوپ‌های تابعه ۷۸ درصد آن‌ها منجر به مصالحه شده است.

سرهنگ محمد زاده افزود: بیشتر پرونده‌های مصالحه شده در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها مشکلات خانوادگی ۵۰ درصد، نزاع و درگیری ۲۹ درصد و حقوقی ۱۸ درصد بوده است.

وی در ادامه از اجرای طرح مشاوره فعال در جامعه هدف خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱۴، جلسه آموزشی در سطح مدارس و مساجد، ادارات برگزار شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: مرکز مشاوره آرامش همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات در حوزه خانواده، حقوقی، تربیتی و ازدواج است و شهروندان می‌توانند همه روزه به جزء ایام تعطیل در ساعات اداری به این مرکز مراجعه و یا با شماره ۲۱۸۳۴۵۶ به صورت تلفنی از خدمات مشاوره‌ای رایگان پلیس در این مرکر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار