رئیس هیأت ووشو سیستان و بلوچستان از معرفی تیم‌های حاضر در نیمه نهایی لیگ ووشوی جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس شیبک رئیس هیأت ووشو سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرحله گروهی لیگ ووشوی جوانان باشگاه‌های کشور به پایان رسید و چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

شیبک بیان کرد: در فصل جاری لیگ ووشوی جوانان، ۹ تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت پیکار کردند و در نهایت تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

وی افزود: در گروه یک، باشگاه مقاومت، هیأت اردبیل، سپاه سلمان سیستان وبلوچستان و لرستان حضور داشتند و در گروه دو، پرشین طبرستان، هیات البرز، رنگ فیروزه شیراز، زرین بیز و هیات قزوین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شیبک ادامه داد: پیش از این نیز در گروه یک تیم‌های باشگاه مقاومت و سپاه سلمان سیستان وبلوچستان به نیمه نهایی رسیده بودند و با پایان رقابت‌های گروه دوم نیز در نهایت پرشین طبرستان و رنگ فیروزه شیراز جواز حضور در نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر ووشو جوانان را کسب کردند.

وی تصریح کرد: براین اساس صبح روز ۲۲ دی ماه و در مرحله نیمه نهایی، پرشین طبرستان با سپاه سلمان سیستان وبلوچستان دیدار می‌کند و باشگاه مقاومت به مصاف رنگ فیروزه شیراز می‌رود.

شیبک خاطرنشان کرد: مبارزات رده‌بندی و فینال لبگ برتر ووشو جوانان نیز عصر روز ۲۲ دی برگزار خواهد شد​.

انتهای پیام/ع

 تیم‌های حاضر در  نیمه نهایی لیگ ووشوی جوانان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار