نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : فاز دوم احداث محور دامغان – معلمان به طول ۵۵ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : روزانه تعداد زیادی از خودروها از مسیر دامغان – معلمان در حال تردد هستند چراکه این محور استان سمنان را به استان اصفهان متصل می‌کند.

 

وی با بیان اینکه حجم ترافیک و تردد خودروها بستر لازم برای افزایش سوانح جاده‌ای را فراهم می‌کند تصریح کرد: فاز دوم ساخت محور دامغان – معلمان با احداث یک باند دیگر در 55 کیلومتر از این جاده آغاز شد.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این پروژه در محور مواصلاتی دامغان به اردکان قرار دارد گفت: بالغ‌بر 700 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه تخصیص یافت.

 

وی با بیان اینکه 55 کیلومتر این جاده با حمایت جهاد نصر ساخته می‌شود گفت : بیش از 64 میلیارد تومان اعتبار نیز در این راستا تخصیص یافت.

 

حسن بیکی با اشاره به اینکه این پروژه با طول 55 کیلومتر تا پایان سال 96 اجرا می‌شود تأکید کرد: احداث باند دوم این جاده با این حجم در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی سراسر کشور بی‌سابقه بوده است و این پروژه برای نخستین بار در استان سمنان طراحی و اجرا می‌شود.

 

وی این پروژه را در ردیف پروژه‌های ملی راه و شهرسازی دانست و بیان کرد: طرح‌ریزی و مراحل اداری این پروژه از سال 94 آغازشده و عملیات اجرایی آن به دلیل عدم تأمین اعتبار کافی غیرفعال باقی ماند.


انتهای پیام / ه


آغاز فاز دوم احداث محور دامغان – معلمان به طول ۵۵ کیلومتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار