معاون استاندار بوشهر گفت: در راستای تحقق مطالبات مردم مناطق پیرامونی صنایع و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی کارگروه مشورتی با همکاری مسئولان وزارت نفت در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

کارگروه مشورتی با همکاری مسئولان وزارت نفت در استان بوشهر تشکیل می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌ آموزش مهارتی و توانمندسازی نیروهای بومی منطقه پارس جنوبی به سیاست وزارت نفت و اهمیت برگزاری این دوره و نقش آن در توانمندسازی مهارتی و فراهم شدن اشتغال نیروهای بومی پرداخت و اظهار داشت: در راستای توانمندسازی مهارتی، تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان‌‌ها و شرکت‌های مختلف منعقد شده است.

وی، با بیان اینکه اجرای طرح‌ آموزش مهارتی و توانمندسازی نیروهای بومی منطقه پارس جنوبی نماد یک کار جمعی است گفت: این مهم در راستای تحقق مطالبات مردم برای ایجاد اشتغال در تاسیسات پارس جنوبی و توانمندسازی مهارتی نیروهای جوان اجرا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه آموزش نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد خاطر نشان کرد: نیروی انسانی توانمند در هر منطقه به عنوان سرمایه اجتماعی با ارزش مورد توجه است که در این راستا مهارت‌افزایی این افراد در اولویت قرار دارد.

زرین‌فر با قدردانی از مشارکت جهاد دانشگاهی استان بوشهر در اجرای طرح آموزشی یاد شده بیان کرد: این دوره آموزشی با مشارکت و پیگیری جهاد دانشگاهی و مشارکت منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه در 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر اجرا شده است.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه مشورتی برای تحقق طرح‌های مسئولیت اجتماعی پارس جنوبی بیان کرد: در راستای تحقق مطالبات مردم مناطق پیرامونی صنایع و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی کارگروه مشورتی با همکاری مسئولان وزارت نفت در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/پ

تشکیل کارگروه مشورتی با همکاری مسئولان وزارت نفت در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.