معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه 3 عنوان برتر دهمین جشنواره ملی حرکت را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحیم هوشمند، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان داشت: جشنواره ملی حرکت هر سال در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و در این جشنواره، انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها فعالیت‌های برگزیده خود در طول ساله را به نمایش می‌گذارند، امسال نیز دهمین دوره این جشنواره از 4 تا 7 دی‌ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

وی اظهار کرد: کرمانشاه چهارمین دانشگاه خارج از استان تهران است که این جشنواره در آن برگزار شده است. در خارج از تهران تاکنون این جشنواره در شهرهای کرمان، مشهد و شیراز برگزار شده بود. در دهمین دوره جشنواره ملی حرکت حدود 100 دانشگاه زیرمجموعه وزارت علوم شرکت داشتند.

هوشمند اذعان داشت: در دانشگاه 57 انجمن علمی وجود دارد که از این تعداد 14 انجمن علمی در جشنواره شرکت کردند، این جشنواره در 12 بخش برگزار شد که اختراع، فعالیت علمی خلاقانه و فعالیت‌های پژوهشی از جمله بخش‌های جشنواره بودند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه افزود: انجمن علمی دانشجویی هنر دانشگاه در بخش فعالیت علمی خلاقانه به عنوان انجمن علمی برگزیده انتخاب شد. انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه در بخش نشریه و انجمن علمی دانشجویی زمین‌شناسی دانشگاه در بخش انجمن علمی برتر، به عنوان انجمن‌های علمی شایسته تقدیر انتخاب شدند.

انتهای پیام/گ

کسب 3 عنوان برتر جشنواره ملی حرکت توسط دانشگاه شهید چمران اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.