معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار و ۱۱۱ مددجوی کمیته امداد استان از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد با هدف ایجاد اشتغال پایدار، برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است گفت: در همین زمینه سه هزار و ۱۱۱ مددجوی تحت حمایت از دوره‌های آموزشی پایدارسازی توسعه طرح‌ها، آموزش کارآفرینی، حرفه‌آموزی دانش آموزان، کاریابی و مهارت‌آموزی بهره‌مند شدند.

رحیمی نیا اعتبار هزینه شده در زمینه ارائه خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای به مددجویان را ۲۲۲ میلیون تومان عنوان کرد.

وی به امضای تفاهم‌نامه همکاری درخصوص برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بین این نهاد و سازمان فنی و حرفه‌ای استان اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه در سال جاری پنج هزار و ۳۵۹ مددجو با اعتبار ۸۱۱ میلیون تومان از آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان به‌کارگیری مددجویان از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیان کرد و گفت: ۱۵۵ نفر از مددجویان کمیته امداد استان با اعتبار ۳۷ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شدند.

انتهای پیام/ش

 آموزش‌ مهارت های فنی و حرفه‌ای به منظور ایجاد اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.