فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف کیف حاوی اسناد و مدارک به ارزش ۹۲ میلیون ریال توسط مامور وظیفه شناس و بازگرداندن آن به صاحبش خبر داد.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: یکی از کارکنان انتظامی این فرماندهی روز گذشته حین مراجعت به محل خدمت، کیف حاوی اسناد مالی به ارزش ۹۲ میلیون ریال را در یکی از معابر شهری کشف کرد.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس با صحت عمل مراتب را به مسئولان انتظامی شهرستان اعلام کرد و شناسایی مالک با توجه به اسناد و مدارک داخل کیف در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به شناسایی مالک کیف، افزود: مالک کیف که خانواده‌ای اهل وساکن شهرستان شیراز بودند پس از هماهنگی‌های به عمل آمده به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دعوت شدند و کیف حاوی اسناد مالی و مدارک هویتی به صاحب مال تحویل شد.

سرهنگ درویشی گفت: این اقدام خداپسندانه مامور وظیفه شناس پلیس موجب شد تا این شهروند ضمن ابراز خرسندی از این اقدام پلیس از کارکنان پلیس به عنوان امین مردم یاد کرد و از زحمات این مامور قدردانی کرد.
انتهای پیام /ر

کشف کیف حاوی اسناد و مدارک در جویبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.