رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: حمیدرضا آصفی جزء مهره های کار بلد فدراسیون فوتبال است و احتمال دارد دلیل استعفای او زیاده خواهی محمدرضا ساکت باشد.

عابدینی: زیاده خواهی ساکت در استعفای آصفی بی تاثیر نیست/ طارمی نبایست برای پرسپولیس تعیین تکلیف کندامیر عابدینی‌ در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره‌ استعفای حمیدرضا آصفی‌ از سمت مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال و ستاد جام جهانی 2018 روسیه‌ بیان کرد: دلیل اصلی‌ آصفی برای استعفا را نمی‌دانم اما او جزء مهره‌های کار بلد فدراسیون فوتبال به ویژه در بحث بین‌الملل است که آشنایی بسیار خوبی با فوتبال و ورزش‌ دارد. هر زمان‌ در جایی با مشکل مواجه می شویم از تجربه‌های وی بهره‌ می‌گیریم‌ و نباید تاج با استعفای‌ او موافقت کند. البته شنیده‌ام رئیس فدراسیون مخالف استعفای آصفی‌ است.

او ادامه داد: آصفی بی دلیل استعفا نمی‌دهد و حتماً برای فعالیت در فدراسیون در تنگنا‌ قرار گرفته است. او در هر جایی که کار کرده‌ تمام معیارهای‌ اجرایی را به صورت دقیق پیش برده است و باید شرایط لازم برای ادامه فعالیتش‌ فراهم شود.

سرپرست سابق کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال‌ عنوان کرد: مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال مزاحمتی برای افراد زیر مجموعه‌اش ایجاد نمی‌کند و می‌خواهد اختیاراتی‌ که به افراد می‌دهد به صورت دقیق عملیاتی شود اما من حس می‌کنم زیاده خواهی‌‌های محمدرضا‌ ساکت در استعفای آصفی بی‌ تأثیر‌ نیست‌. در کل ساکت عادت کرده است افراد فعال در فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار دهد. تنها فردی که دبیرکل فدراسیون فوتبال نتوانست به او فشار بیاورد و نظراتش را تحمیل کند، کارلوس کی‌روش است.سایر نفرات یا باید در مقابل زیاده‌خواهی ساکت کوتاه بیاند یا اینکه با فدراسیون فوتبال خداحافظی کنند. البته امیدوارم در ماجرای استعفای آصفی ساکت بی تأثیر باشد.

عابدینی در مورد درخواست مهدی طارمی برای جدایی از پرسپولیس در پایان رقابت‌های لیگ هفدهم تصریح کرد: در زمان مدیریت ما در پرسپولیس چنین اتفاق‌های عجیب و غریبی رخ نمی‌داد اما از زمانی که مدیران وزارت ورزش استقلال و پرسپولیس را جزء مایملک‌شان به حساب آوردند آنها روی خوش ندیدند.

او ادامه داد: 14 سال است که سرخابی‌ها رنگ آرامش را ندیده‌اند. هر چند پرسپولیس در 2 فصل اخیر تاحدی از لحاظ نتیجه‌گیری و کسب موقعیت به ثبات رسیده است اما از نظر مدیریتی در همین زمان هم فراز و فرودهای زیادی تجربه کرده است.

عابدینی بیان کرد: انتخاب مدیر چارچوب و موازین مشخصی دارد و همین‌گونه نمی‌توان مدیری انتخاب کرد و تنها از او انتظار پاسخگویی داشت. بر خلاف اینکه در فوتبال ایران رسم شده است که همه انتظار دارند تنها مدیرعامل باشگاه جوابگو باشد، اما من می‌گویم زودتر از افرادی مانند طاهری و گرشاسبی هیئت مدیره و مجمع باشگاه باید پاسخگو باشند. نباید تمام کاسه و کوزه‌ها را سر یک نفر شکست و از او انتقاد کرد.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس افزود: طارمی نمی‌تواند برای باشگاه پرسپولیس تصمیم بگیرد و بگوید می‌خواهد در پایان فصل لژیونر شود. باشگاه به بازیکن هویت و اصالت می‌دهد اما وضعیت باشگاه پرسپولیس آن قدر نامناسب است که طارمی برای این تیم تعیین تکلیف می‌کند.

 انتهای پیام/

اظهارات امیر عابدینی درباره استعفای حمیدرضا آصفی از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار