رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی نباید به نام هیچ حزب و جناحی تمام شود، این حماسه بایدبه نام رهبری و انقلاب ثبت شود.

حماسه ۹ دی به نام رهبری و انقلاب است نه هیچ حزب و جناحیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز ۹ دی از ایام الله بوده و یک برگ از برگ های زرین کشور است و وقتی حماسه  ۸ دی در تبریز برگزار شد، صدای استوار اسلام  و عاشورا از تبریز به همه استان ها، سراسر کشور و همه دنیا رسید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش دشمنان در برگزاری فتنه در داخل کشورهای مختلف گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از راه های مختلف نقشه های خود را اجرایی می کنند. مثلا با روش استعمار کردن یک کشور، نفوذ در ارکان مختلف کشور، با تحریف ارزش های حاکم بر کشور و جنگ می خواهند اهداف خود را در کشورها بر کرسی بنشانند.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب ایران به وقوع پیوست دنیا به دو قطب شرق و غرب تبدیل شده است بنابراین آنها برای‌ نقشه های خود سه راه را برای ملت ایران ترسیم کردند و گفتند یا باید از اسلام خود دست بردارید یاکشور خود را ترک کنید، یا کشته شوید ولی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که پای ارزش های خود ایستاده اند.

حاجی بابایی اظهار داشت : حماسه ۹دی نباید به نام هیچ حزب و جناحی تمام شود. این حماسه فقط باید به نام رهبری، انقلاب،   شهیدان و به نام اصولگرایان و اصلاح طلبان و مردم تمام شود.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از نکات اصلی در حماسه ۹دی این است که مردم در ۹ دی در قله ای نشستند که هیچ کس و گروهی  در صدر اسلام به آن جایگاه نرسیده است.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند ریشه و عظمت این انقلاب در کربلا  است  و این انقلاب تولیدات عظیمی داشته و دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت خبری مجامع و رسانه های خبری جهان بعد از انتخابات سال ۸۸ گفت : وقتی اعلام شد بیش از ۴۰میلیون نفر در دهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند سکوت خبری در تمام رسانه های جهان حاکم بود  ولی وقتی اولین جرقه فتنه زده شد تمام رسانه ها به میدان آمدند، تمام تبلیغات رسانه ای دنیا فعال شد و سرکردگان و فریب خوردگان آمریکا و انگلیس به صحنه آمدند و سرکرده منافقین با سازماندهی دقیق موفق شدند شعار "رای من کو" را به شعار «مرگ بر ولایت فقیه"  تبدیل کنند.

حاجی بابایی  در ادامه با اشاره به پروژه نفوذ طراحی شده از سوی دشمنان خاطرنشان کرد: در بحث نفوذ دشمنان بر روی تمام آحاد مردم نقشه می کشند ممکن است فردی اندیشمند و عالم دینی بوده و خیلی هم مقبولیت دارد ولی به شکلی در وی نفوذ می کنند که فرد خودش نیز نمی داند که بعد از ۵۰ سال او مهره اصلی جبهه مخالف و مهره نفوذی بوده است.

وی با اشاره به فرمایش های متعدد مقام معظم رهبری درباره فتنه  تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب معتقدند فتنه ریشه در جمهوری اسلامی دارد و هر وقت که زمینه های فتنه ایجاد شد این موضوع سرباز می کند و دشمنان در فتنه های جدید به دنبال راهی هستند که در دل مردم نفوذ کنند و مردم را به صحنه بیاورند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به رواج فتنه های جدید در جامعه اظهارداشت: اشرافی گری، بی عدالتی، زیاده خواهی، مفاسد اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فساد فتنه های جدیدی هستند که هر روز در کشور علنی می شوند و فاصله طبقاتی هر روز نسبت به روزهای گذشته بیشتر می شود .

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به ناراحتی مقام معظم رهبری از شکاف طبقاتی و اشرافی گری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از پدید آمدن فتنه های جدید به شدت ناراحت بوده و آزرده خاطر شده اند و باید گفت یک حماسه ۹ دی دیگری نیاز است تا جلوی افرادی که سوار انقلاب شده اند و با بی عدالتی، حقوق های نجومی و اشرافی گری  نام این انقلاب را بدنام می کنند گرفته شود .

وی خطاب به مردم تبریز و آذربایجان گفت: امروز باید در آذربایجان و تبریز در جایی که خون شهدای عظیم الشان و بصیرت انقلابی موج می زند حرکت عظیمی به پا خیزد که جلوی این همه زیاده خواهی را بگیرد و حرکت شما در جهت تبعیت از صحبت های اخیر مقام رهبری باید چشم فتنه اشرافی گری، بی عدالتی و زیاده خواهی را درآورد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید حرکت عظیم شما مردم آذربایجان فتنه انقلابی نمایی و تولید یاس و ناامیدی را در کشور کور کند، نباید اجازه داده شود بخشی از مردم درگیر یارانه ۴۵ هزار تومانی باشند و بخش دیگری با حقوق های نجومی خود با روح و روان مردم بازی کنند، نمی توان با قطع رایانه ۳۵ میلیون نفر و افزایش قیمت بنزین  با روحیات مردم باعث اذیت و آزار آنان شد حتی گفتن این موارد نیز مردم را ناراحت کرده و به چالش می کشاند.

انتهای پیام/ا

شکاف طبقاتی مشکل اصلی در بروز تجمعات خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.