رئیس هیات قایقرانی استان همدان از اعزام قایقران همدانی به کشور چین خبر داد.

قایقران همدانی راهی چین می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ضروری، رئیس هیات قایقرانی استان همدان با بیان اینکه تیم ملی روئینگ بانوان ایران برای حضور در کمپ کنفدراسیون آسیا عازم چین خواهد شد، اظهار کرد: مریم امیدی‌پارسا قایقران ارزنده همدانی نیز همراه با دیگر ملی‌پوشان راهی کشور چین خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمپ کنفدراسیون روئینگ آسیا در چین آغاز شده و طبق برنامه ریزی فدراسیون قرار است تیم ملی بانوان برای حضور در این کمپ راهی این کشور شود، خاطرنشان کرد: دختران ایران فردا راهی چین خواهند شد تا در این کمپ شرکت کنند و یک ماه تمریناتشان را در آنجا ادامه دهند.

رئیس هیات قایقرانی استان همدان تصریح کرد: نازنین رحمانی، نازنین ملایی، پریسا احمدی، مهسا جاور و مریم امیدی‌پارسا ملی‌پوشانی هستند که زیر نظر بهناز مرادخانی و افشین فرزام در این کمپ شرکت می‌کنند.

ضروری بیان کرد: همچنین مریم کرمی دیگر قایقران همدانی هم به اردوی تیم ملی بانوان اضافه شده اما در این کمپ شرکت نخواهد کرد و تمریناتش را در تهران ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر قایقرانی همدان در رشته روئینگ رشد قابل توجهی داشته است، افزود: امیدی‌‎پارسا و کرمی از سرمایه‌های قایقرانی استان هستند و امیدواریم هر دو در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا موفق به حضور شوند.

انتهای پیام/ د

قایقران همدانی در اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.