استاندار كرمانشاه گفت: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان  گفت:  اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست لذا براساس قانون همه دستگاه ها باید این مصوبات را عملیاتی و اجرایی کنند.

وی با تاكيد بر اهلیت داشتن مجريان واحدهای صنعتی و توليدی افزود:  برخی از واحدهای استان براثر ضعف مدیریت تعطیل شده است، بنابراين باید واحدهای توليدی را به افرادی واگذار کنیم که اهلیت و توانمندی لازم را داشته باشند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به كارآيی  ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان ها  گفت: قانون به این ستاد اجازه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را داده است لذا همه دستگاه های اجرایی باید براساس قانون عمل کنند و مصوبات ستاد را به عنوان قانون بپذیرند.

وي بيان داشت: باید از همه ظرفیت های قانونی برای احیای واحدهای توليدی استفاده کرد و دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز موظف به حمایت و جديت ويژه در این راستا هستند.

 بازوند با اشاره به مشكلات بيكاری استان بیان كرد: همه براي رفع مشكل بيكاری و ايجاد اشتغال جوانان استان بايد تلاش ويژه اي داشته باشيم و براي احيای واحدهای توليدی كه اشتغال جوانان را به دنبال دارد، اهتمام خود را بكار گيريم لذا بايد سعی كنيم تا مشکلاتی را که در استان قابل رفع نیست از طریق مسئولان مرکز مورد پيگيری قرار دهيم.

در این جلسه مشکلات 6 واحد صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ز

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی  کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.