معاون اول قوه قضائیه، ترور دانشمند نخبه و جوان کشورمان مصطفی احمدی روشن را نشانه استیصال دشمنان زبون خواند و گفت: ادعا نمی کنیم که در کشور مشکلی نداریم، اما اراده پولادین مردم در این است که در انتخابات پیش رو با همه وجود شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان ضدانقلاب و استکبار جهانی بزنند.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مراسم عزاداری اربعین حسینی ( ع) در میدان امام حسین افزود: امروز پس از آن همه ترور در عراق، شاهد عزاداری میلیونی شیعیان در کربلای معلی هستیم و هم اکنون میلیاردها انسان در جهان دلداده حق و عدالت هستند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از 10 سال ترور و چپاول اموال عراق، ذلیلانه این کشور را ترک کرد، گفت: آمریکایی ها با وجود جنگ های طایفه ای و قبیله ای، راه به جایی نبردند و در کشور ما نیز به ترور دانشمندان ما رو آوردند اما نمی دانند که کشور ما با قدرت و با اراده پولادین جوانانمان راه خود را ادامه خواهد داد.
معاون اول قوه قضائیه افزود: دشمن بداند که هر احمدی روشن، دهها احمدی روشن دیگر ایجاد خواهد کرد و ملت با اراده ما عاملان این جنایات هولناک را به سزای اعمال ننگینشان خواهند رساند.
رئیسی گفت: بنای ما در جامعه اسلامی پیروی از ولایت فقیه است و در 32 سال اخیر هر جا به رهنمودهای امام(ره) و رهبری توجه کردیم به کمال رسیدیم و فتنه 88 نیز پس از تاسی از مقام معظم رهبری با شکست روبرو شد.
وی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات در کشور ما و در قانون اساسی ساز و کاری قطعی دارد و دشمن می خواهد مردم به مدیرانشان بی اعتماد شوند و آنها در پی ایجاد ناامیدی و دودلی در مردم هستند.
رئیسی گفت: ادعا نمی کنیم که در کشور مشکلی نداریم، اما اراده پولادین مردم در این است که در انتخابات پیش رو با همه وجود شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان ضدانقلاب و استکبار جهانی بزنند.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار