به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پورمجاهد مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری گفت : خیلی از تماسهایی که با این سامانه گرفته می شود درخواستهای معیشتی است کمکهای مالی برای درمان و وام و مشکلات مالی است.
آقای پورمجاهد افزود: برخی از درخواستها هم در خصوص اشتغال است و این تماسها راهکار به ما می دهند که تلاش ما چگونه باشد.
امسال ۲۷هزار تماس در سامانه سامد ثبت شده است.
سامانه سامد برای ثبت مشکلات و شکایت های مردم در زمینه های مختلف راه اندازی شده است.
انتهای پیام/د.ا