نماینده سابق پارلمان لبنان در واکنش به توئیت رئیس جمهور آمریکا درباره مسائل ایران او را دعوت کرد به مسائل داخلی کشور خودش بپردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان، نماینده سابق پارلمان لبنان در واکنش به توئیت رئیس جمهور آمریکا درباره مسائل ایران گفت: ترامپ نگاهش را متوجه مسائل داخلی کند زیرا احتمال جدی وجود دارد که در سال ۲۰۱۸ از ریاست جمهوری کنار رود.

«امیل لحود» در بیانیه‌ای در واکنش به توئیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: توطئه‌های اطلاعاتی در برابر هوشیاری مردم و دولت ایران شکست خورده است.

او افزود: دولت‌هایی که پی در پی در آمریکا بر سر کار آمدند ایران را به چالش کشیدند حتی دولت باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا نیز نتوانست با ایران به توافق دست یابد و ناکام ماند رئیس جمهور آمریکا امروز بر اغتشاشات ایران که تنها ده‌ها نفر در آن شرکت داشتند تمرکز کرده است، اما ترامپ امروز باید به امور داخلی خود اهتمام ورزد زیرا احتمال جدی وجود دارد که او در سال ۲۰۱۸ از ریاست جمهوری کنار برود.

امیل لحود اظهار کرد: لبنان سیاست بی‌طرفی اتخاذ کرده است، اما درمی یابیم کسانی‌که این شعار‌ها را سر می‌دهند خودشان به رویا‌ها و توطئه پیروزی دل بسته اند که همیشه از خارج از مرز‌ها برایشان ترسیم می‌شود زیرا تمامی رویا‌ها و توطئه‌ها در داخل ایران با شکست روبرو شده است.

او تاکید کرد: خنده دار و درد آور است که حافظه همگان ضعیف است زیرا آنچه امروز در ایران اتفاق افتاده در گذشته و با حجمی وسیع‌تر رخ داد، اما توطئه‌های اطلاعاتی در برابر هوشیاری مردم و دولت ایران به شکست انجامید و امروز نیز بار دیگر شکست خواهد خورد زیرا در سایه تغییرات منطقه‌ای و بین المللی و ائتلافی که ایران با قدرت‌های بزرگ از لحاظ سیاسی واقتصادی دارد یک بازیگر بین المللی محسوب می‌شود.

او افزود: آمریکا باید به این واقعیت اذعان کند و دست از تمامی توطئه‌ها بردارد و ترامپ به نبرد‌های انتخاباتی خودش بپردازد و با سردادن شعار‌های فریبنده آرای الکترال بیشتری جمع کند.

انتهای پیام/

واکنش نماینده سابق پارلمان لبنان به توئیت ترامپ درباره ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
خدا به ترامپ عقل بده .مرگ بر امریکا .
آخرین اخبار