رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد از اجرای 183 طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان تحت حمایت در نه ماهه امسال خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  از اجرای 183 طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان تحت حمایت در نه ماهه امسال خبر داد و اظهارکرد: برای اجرای این طرح ها 36 میلیارد و 90 میلیون ریال هزینه شده است.

 وی تصریح کرد : همچنین از مجموع طرح های اشتغالزایی اجرا شده در سال جاری 11 طرح مربوط به سنوات گذشته بود که با اعطاء وام تکمیلی به مرحله اجرا رسیدند

. مامندی پور با بیان اینکه بیشترین طرح ها در زمینه خدمات اجرا شده است، گفت: از مجموع طرح های اجرا شده 84 طرح در بخش خدمات، 63 طرح در بخش دامداری، 18 طرح خرید خودرو و 7 طرح در بخش کشاورزی می باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد افزود:با هدف ایجاد زمینه اشتغال و بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد با صندوق کارآفرینی امید، برای 18 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد خودروی وانت نیسان واگذار شد.

مسعود مامندی پور ارزش هر خودروی وانت نیسان را 300 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: در مجموع برای خودروهای وانت نیسان 5 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین گفت: تا پایان سالجاری ۳۵۰ طرح اشتغالزایی با 57 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار اجرا می شود  که تا کنون 53 میلیارد ریال از اعتبار تخصیص یافته تامین شده است.

انتهای پیام/ح

واگذاری 18 دستگاه وانت به مددجویان کمیته امداد در مهاباد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.