آخرین رنکینگ تنیس روی میز ایران با تعیین تکلیف وضعیت برادران عالمیان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دور سوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان و آقایان کشور در مشهد و سنندج هفته قبل به پایان رسید و امروز رنکینگ ملی طبق دستورالعمل مصوب منتشر شد. همچنین نفرات راه یافته به تیم ملی هم بر همین اساس مشخص شدند.

طبق آیین نامه انتخابی تیم ملی، نفرات اول رنکینگ ملی بانوان و آقایان به صورت مستقیم به عضویت تیم ملی در می‌آیند.

در بخش بانوان مهشید اشتری از خراسان رضوی با قهرمانی در دور سوم تور ایرانی در سال ۹۶ موفق شد با بالاترین امتیاز در مکان نخست رنکینگ ملی قرار گیرد و مستقیما به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآید.

در بخش آقایان نیز این شرایط برای نیما عالمیان از مازندران به وجود آمد و او با کسب مقام اول دور سوم تور ایرانی، با بالاترین امتیاز در جایگاه نخست رنکینگ ملی آقایان قرار گرفت و مستقیما راهی رقابت‌های جهانی سوئد شد.

برای رتبه‌های دیگر و عضویت در تیم ملی، جدال سختی بین ۱۲ بازیکن انجام می‌شود که شامل رتبه‌های دوم تا یازدهم رنکینگ ملی و ۲ بازیکن با معرفی کادر فنی تیم‌های ملی خواهند بود.

نفرات دوم تا دهم رنکینگ ملی بانوان به این شرح هستند:

۱. ندا شهسواری (کرمانشاه)
۲. پریناز حاجیلو (البرز)
۳. مریم صامت (گلستان)
۴. صبا صفری (مازندران)
۵. غزاله مولاطلب (البرز)
۶. فاطمه جمالی فر (البرز)
۷. شیما صفایی (همدان)
۸. شقایق حسین زاده (تهران)
۹. سارا شهسواری (کرمانشاه)
۱۰. مهشید صامت (گلستان)

نفرات یازدهم و دوازدهم به انتخاب سرمربی تیم ملی به اردوی انتخابی دعوت می‌شوند. مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان تنیس روی میز از ۲۶ تا ۲۹ دی برگزار می‌شود.

نفرات دوم تا یازدهم رنکینگ ملی آقایان هم به این شرح هستند:

۲. امین احمدیان (تهران)
۳. نوشاد عالمیان (مازندران)
۳. میعاد لطفی (تهران)
۳. آرمان حاجی ئی (تهران)
۶. سجاد حسینی (اصفهان)
۷. امیر رضا عباسی (تهران)
۸. حمید رضا طاهرخانی (قزوین)
۹. میدیا لطف الله نسبی (کردستان)
۱۰. محمد علی رویین تن (فارس)

نفرات یازدهم و دوازدهم آقایان هم به انتخاب سرمربی تیم ملی به اردوی انتخابی دعوت می‌شوند و مسابقات انتخابی تیم ملی از ۱۰ تا ۱۳ بهمن برگزار خواهد شد.

طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز، تیم‌های ملی تنیس روی میز بزرگسالان با ترکیب کامل ۵ نفره در مسابقات جهانی هالمستاد سوئد حاضر می‌شوند.

در همین راستا به استناد آیین نامه مصوب، نفرات اول رنکینگ ملی آقایان و بانوان مستقیما به عضویت تیم ملی درآمده اند، نفرات اول تا سوم مراحل مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی پذیرفته می‌شوند و پنجمین عضو تیم ملی نیز پس از پایان مسابقات و با بررسی تمامی جوانب توسط سرمربیان تیم‌های ملی به فدراسیون پیشنهاد شده و پس از موافقت ریاست فدراسیون برگزیده می‌شوند.

پس از تکمیل نفرات دعوت شده به مسابقات انتخابی تیم ملی، برنامه زمان بندی، امتیازات ورودی بازیکنان و بخشنامه مسابقات منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اعلام رنکینگ نهایی تنیس بازان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.