رئیس اداره سواد آموزی بوکان گفت:شهرستان بوکان با شناسایی و تحت پوشش قرار دادن ۳ هزار و ۷۶۶ نفر رتبه دوم فعالیت های سواد آموزی در آذربایجان غربی را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  آقازاده رئیس اداره سواد آموزی شهرستان بوکان اعلام کرد: شهرستان بوکان در سال جاری با شناسایی و تحت پوشش قرار دادن 3 هزار و 766 نفر رتبه دوم را در فعالیت های سواد آموزی  استان کسب کرد.
وی گفت: درصد جذب  سوادآموز  نسبت به حجم تعیین شده از سوی استان باعث جذب 110 درصدی و کسب این رتبه شده است.
آقازاده در ادامه اظهار امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال این تلاش ها در سال آتی نیز هرچه بیشتر استمرار خواهد یافت.
وی درصد باسوادی گروه هدف از 10 تا 49 سال در این شهرستان را 92 درصد عنوان کرد.
جمال خسروي فرماندار شهرستان بوکان نیز در این جلسه گفت:آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی نهادي تخصصي است و بايد فارغ از جريان هاي سياسي ، جناحي و مسائل سليقه اي باشد و خوشبختانه در مديريت جديد آن نیز شاهد اين امر هستيم .

مام عزیزی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بوکان گفت:یکی از نهادهای موفقی که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد نهاد مقدس نهضت سواد آموزی بود که توانست در زمینه مبارزه با پدیده شوم بی سوادی و کاهش جمعیت بی سواد کشور بسیار خوب عمل نماید .
وی افزود: تاكيد مقام معظم رهبري بر سواد آموزي و اينكه سواد آموزي يك حركت فرهنگي است  يكي از عوامل بقاي انقلاب اسلامی و مبارزه با بي سوادي است .

انتهای پیام/م

بوکان  رتبه دوم فعالیت های سواد آموزی آذربایجان غربی را به خود اختصاص داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.