مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان، از فروش بیش از 133 هزار تن ذرت در بورس ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: تاکنون بیش از 241 هزار و 612 تن ذرت تر، در قالب اجرای طرح سیاست قیمت تضمینی ذرت سال 96، از کشاورزان دریافت شده است که باید گفت عملیات دریافت ذرت در روزهای پایانی قرار دارد.

وی افزود: عملیات برداشت هنوز در مناطقی همچون شوش و سطح محدودی در بهبهان در حال انجام است اما 191 هزار و 190 تن توسط کارخانه‌های ذرت خشک‌کنی تبدیل به ذرت خشک شده است و بطور کلی پیش بینی می شود حدود 300 هزار تن ذرت از مزارع استان برداشت گردد.


سلامات عنوان کرد: تعداد 44 ایستگاه ذرت خشک‌کنی با ظرفیت 258 هزار و 200 تن، ذرت برداشت شده کشاورزان را از آن‌ها دریافت می‌کنند و در این روزها فعال هستند.

سلامات عنوان کرد: قیمت ذرت در طرح سیاست قیمت تضمینی، برای هر کیلوگرم 10650ریال است و به هر میزان که در بورس به فروش برسد، ما به تفاوت آن توسط دولت به کشاورزان پرداخت می‌شود و تا کنون 133 هزار و 205 تن ذرت با میانگین قیمتی 9498 ریال از طریق شرکت بورس کالای ایران به فروش رفته است و کشاورزان 90 درصد از مبلغ محصول خود را دریافت کرده‌اند.

سلامات بیان کرد: امسال قیمت فروش محصول ذرت در بورس نسبت به سال گذشته بهتر شده و افزایش داشته است. سال گذشته قیمت متوسط فروش هر کیلوگرم ذرت در بورس 740 تا 750 تومان بود.

انتهای پیام/و


فروش ذرت در بورس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.