مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از آغاز طرح قرائت و صدور آنی قبوض گازبها برای مشترکین استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سیروس شهبازی  مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آغاز طرح قرائت و صدور آنی قبوض گازبها برای مشترکین استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک، افزایش رضایتمندی مشترکین و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن، طرح قرائت و چاپ آنی قبوض گاز بهاء مشترکین در شرکت گاز استان کرمانشاه به اجرا در آمد.

وی افزود: این طرح هم اکنون به صورت پایلوت در شهر ماهیدشت به مرحله اجرا درآمده است و مطابق برنامه ریزی انجام شده به تدریج تمام شهرهای استان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

این مسئول  بیان کرد: در این سامانه کنتورخوان بعد از قرائت کنتور، اطلاعات را در نرم افزار موجود درتلفن همراه یا تبلت ثبت و پس از ارسال داده از طریق شبکه APN به سرور اصلی و پردازش اطلاعات، صورتحساب گاز در چاپگر همراه کنتور خوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل همزمان صورتحساب به مشترکین در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتور خوانی با استفاده از جی. پی. اس سامانه، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکین و اطمینان از عدم توزیع دیرهنگام قبوض از جمله مزایای این طرح است.

انتهای پیام/ز

 

افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.