رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از اعزام تیم درمان و حمایت روانی هلال احمر گنبدکاووس به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ اصغر نودهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان گفت: در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در حوزه اطلاع‌ رسانی و آگاهی مردم برای آمادگی کامل در برابر بلایای طبیعی به ویژه زلزله صورت گرفته است.

وی گفت: موج کمک‌های بی نظیر مردم این شهرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه، ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه از روز ۲۳ آبان ماه و پس از صدور مجوز جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر، ۲۰ ایستگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان دایر کردیم، گفت: در مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم گنبدکاووس که به هلال احمر برای اهدا به زلزله‌زدگان کرمانشاه تحویل شد معادل ۵۲۰ میلیون تومان بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه کمک‌های مردم گنبدکاووس در قالب ۱۰ کامیون و تریلی به استان کرمانشاه اعزام شد، افزود: در سطح استان گلستان بیشترین کمک را به زلزله‌زدگان کرمانشاه، مردم شهرستان گنبدکاووس داشتند.

نودهی با اشاره به اینکه تیم امداد و درمان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس ۱۵ روز و در قالب پزشک و پرستار به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند، گفت: تیم حمایت روانی این جمعیت نیز با دارا بودن کارشناس بهداشت و روانشناس برای مدت ۱۰ روز به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی گفت: چهار دستگاه کانکس نیز از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس به جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل داده شد که ما نیز آن‌ها را برای اهدا به زلزله‌زدگان کرمانشاه به این استان ارسال کردیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از آمادگی کامل این جمعیت برای مقابله با هر رویداد و حادثه‌ای در سطح شهرستان، افزود: امیدواریم همواره روز‌هایی آرام و سرشار از آرامش را مردم عزیزمان تجربه کنند، اما در صورت بروز هر حادثه غیرمترقبه و یا بلایای طبیعی ما همواره آماده هستیم.

انتهای پیام/م
 

تیم درمان هلال احمر گنبدکاووس به مناطق زلزله زده اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار