مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت:تحقیقات کاربردی برنامه ریزی شده و هدفمند از مقتضیات توسعه در صنعت برق است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  اکبر حسن بگلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در جلسه کمیته تحقیقات شرکت که با حضور مدیر کل دفتر تحقیقات و فناوری ها و مدیر دفتر استانداردهای شرکت توانیر برگزار شد،انجام تحقیقات کاربردی و برنامه ریزی شده در جهت نیل به اهداف تعیین شده را از الزامات توسعه در صنعت برق قلمداد کرد و گفت: تعیین اولویت های توسعه تحقیقات برای کشورهای کمتر توسعه یافته که به لحاظ محدودیت منابع قادر به سرمایه گذاری گسترده در این زمینه نمی باشند اهمیت بسزایی دارد.
وی افزود: تعیین استراتژی تحقیقات در صنعت برق بر مبنای شناسایی دقیق فعالیت ها، مسائل، مشکلات و محدودیت ها و اهداف و برنامه ها و سوق دادن آنها به سوی اثر بخش در امور اولویت دار است.
حسن بگلو ادامه داد: با توجه به بروز بحران های گریبان گیر بخصوص موضوع ریزگردها و پائین رفتن سطح آب دریاچه ارومیه، نتایج حاصل از تحقیقات هدف دار و برنامه ریزی شده در گذر از بحران تاثیر گذار خواهد بود.
وی با ابراز خرسندی از استقبال خوب پژوهشگران از اولویت های تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان در سال جاری، انجام دو پروژه ارزشمند (دستگاه آشکارساز انشعاب غیرمجاز از کابل سرویس مشترکان برق فشار ضعیف و مسیر یاب کابل) و (تهیه و شناسایی روغن های ترانسفورماتور سنتزی بر پایه پل استری) را از دستاوردهای این شرکت در حوزه تحقیقات برشمرد.
انتهای پیام/م

انجام تحقیقات کاربردی از الزامات توسعه در صنعت برق

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.