وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باز هم با اتهام‌زنی به کشورمان مدعی شد موشک‌های پرتاب شده از غزه به سمت اراضی اشغالی فلسطین از سوی ایران تامین شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته (شنبه) مدعی شد که سه موشکی که روز جمعه از نوار غزه به فلسطین اشغالی پرتاب شد، از سوی ایران در اختیار گروه های مقاومت فلسطینی قرار گرفته است.

او در ادامه ادعاهای سخیف خود علیه ایران گفت: ایران پیشتر هم موشک هایی را در اختیار «گروه های تروریستی» نوار غزه قرار داده است. به همین دلیل الان خیلی زود است که بگوییم این موشک از سوی کدام گروه به اسرائیل پرتاب شده است؛  اما بررسی این موشک ها نشان می دهد که ایران آنها را در اختیار این گروه ها قرار داده است.

وی در ادامه گزافه‌گویی‌هایش افزود: «این موشک‌ها مسلما از سوی «گروه تروریستی» حماس به اراضی اشغالی فلسطین پرتاب نشده است؛ بلکه از سوی «گروه های تروریستی» دیگر این منطقه بوده است. گروه حماس بسیار با دقت رفتار می کند؛ زیرا خواهان جنگ نیست و ما هم خواهان جنگ نیستیم. اما گروه های سلفی و دیگر گروه های افراط گرا این گونه نیستند. ما هنوز هم نمی دانیم این موشک از سوی کدام گروه پرتاب شده است. این مسئله را بررسی می کنیم و به آن واکنش نشان می دهیم.»

بعدازظهر روز جمعه (دو روز پیش) موشک هایی به سمت بخشهایی از جنوب اراضی اشغالی فلسطین پرتاب شد. پس از پرتاب این موشک ها، رژیم صهیونیستی هم به سرعت تلافی کرد و دو موشک به مواضع حماس پرتاب کرد.

رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ شش روزه با کشورهای عربی در سال 1967، نوار غزه، ارتفاعات جولان، کرانه باختری رود اردن و صحرای سینا را به اشغال خود درآورد.


انتهای پیام/

اتهام‌زنی جدید لیبرمن به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۰ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار