استاد دانشگاه بوعلی سینا تاکید کرد:

تدابیر هوشمندانه رهبری در خنثی کردن فتنه 88

استاد دانشگاه‌ بو علی سینا همدان بر تدابیر هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب در خنثی کردن فتنه 88تاکید کرد.  

تدابیر رهبری در خنثی کردن فتنه 88به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود قاسمی استاد دانشگاه‌ بو علی سینا همدان با بیان اینکه در آئین بزرگداشت حماسه 9 در جمع مردم تویسرکان اظهار داشت: فتنه از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ایجاد تفرقه و پراکندگی اشاره کرد.

وی افزود: خطر فتنه‌ها همواره از حمله مستقیم دشمنان بیشتر است و در فضایی غبارآلود مانند حق جلوه می‌کند اما حق نیست.

استاد دانشگاه‌های همدان با اشاره به اینکه ملت و نظام اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون به طور متوسط هر پنج سال یکبار شاهد ایجاد توطئه‌های متفاوت مانند توطئه بنی‌صدر، فتنه جنگ‌های قومیتی و تهاجم منافقین بوده است، تصریح کرد: فتنه سال 88 نه نخستین فتنه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود و نه آخرین آنها، پس باید ابعاد مختلف فتنه را بررسی و کنکاش کرد تا در فتنه‌های بعدی دچار خطا نشویم.

قاسمی اهداف اصلی تصمیم‌سازان اصلی فتنه 88 که از خارج از کشور هدایت و حمایت می‌شدند تاکید کرد: در شعارهای سال 88 برخی به صراحت گفتند انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است و این شعار نشان می‌دهد که فتنه 88 یک سناریوی از پیش طراحی شده برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود نه یک اعتراض ساده مدنی.

وی بیان کرد: از 6 ماه قبل از انتخابات در صحت انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم ایجاد تشکیک کردند و گفتند باید کمیته صیانت از آرا و تیم نظارت بر انتخابات از خارج تشکیل شود.

استاد دانشگاه‌های همدان تصریح کرد: یکی از دولتمردان دولت اصلاحات که در جریان فتنه 88 دستگیر شد به صراحت گفت، تقلب در انتخابات فقط رمز فتنه 88 و یک بهانه بود.

قاسمی ابراز کرد: تشکیل شورای رهبری بدون حضور رهبر معظم انقلاب، تغییر ترکیب مجلس خبرگان، تغییر ترکیب شورای نگهبان، ادغام اجباری سپاه و ارتش و تضعیف و تخریب سپاه، از بین بردن تشکیلات بسیج، تغییر بنیادین قوانین اساسی کشور و ایجاد رابطه با آمریکا از مهم‌ترین اهداف تصمیم‌گیرندگان فتنه در سال 88 بود.

وی اظهار داشت: سرویس‌های جاسوسی، اطلاعاتی و امنیتی صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی از ماه‌ها پیش سناریوی فتنه 88 را تدوین کرده و با کمک برخی عناصر داخلی در پی اجرای آن بودند و هشت ماه کشور را به پرتگاه سقوط به ایجاد جنگ داخلی سوق دادند، اما دست امداد الهی این توطئه را خنثی کرد.

استاد دانشگاه‌های همدان گفت: برخی از عناصر خیانتکار داخلی از آل‌سعود و برخی هم پیمانانش میلیون ها دلار پول گرفتند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند و اکنون 300 نیروی فعال در فتنه 88 که در آن زمان در داخل کشور بودند اکنون به عنوان تحلیلگر و موردی از این قبیل در شبکه های ماهواره‌ای خارجی مشغول به کار‌ند و علیه انقلاب، اسلام و جمهوری اسلامی به لجن پراکنی می‌پردازند.

قاسمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همچون بنیانگذار کبیر انقلاب بارها فرمودند که آمریکا دشمن اصلی ماست و رهبر انقلاب به صراحت گفتند من تا آخرین نفس در برابر ابر قدرت‌ها می ایستم و در این راه به مردم اعتماد دارم اما متاسفانه برخی دولتمردان به صراحت گفتند ما نمی‌توانیم در مقابل ابرقدرت‌ها بایستیم و شعارهای تو خالی هم مشکلی را حل نمی‌کند.

انتهای پیام/ب

بصیرت دینی وتدابیر رهبری فتنه 88 را خنثی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار