پایگاه اینترنتی دیلی بیست در مطلبی به بررسی فعالیت‌های اقتصادی رئیس جمهور آمریکا پس از ورود به کاخ سفید پرداخت.

دیلی بیست: آیا ترامپ در کنار ریاست جمهوری به کسب و کار خود ادامه می‌دهد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی دیلی بیست در مطلبی به بررسی فعالیت های اقتصادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از ورود به کاخ سفید پرداخت و نوشت: ایمیل مدیر مالی سازمان هتل های ترامپ در واشنگتن دی سی نشان می دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علاوه بر در اختیار داشتن سکان ریاست جمهوری، به کسب و کار  اقتصادی و منافع تجاری اش توجه دارد.

پایگاه اینترنتی دیلی بیست اعلام کرد «جِنگ چی هانگ»، مدیر مالی سازمان هتل های ترامپ در واشنگتن دی سی  با ارسال ایمیلی گفته است رئیس جمهور آمریکا در صدد انتقال کسب و کار خود به پسرانش است ولی به دلیل مشغله کاری هنوز این کار را انجام نداده است.

در بخشی از این ایمیل آمده است: چند هفته پیش جلسه ای کوتاه و مختصر با او (ترامپ) داشتم و او درباره درآمد روزانه و آمار افرادی که در هتل های او اقامت می کنند، پرسید. او گفت آیا ریاست جمهوری ممکن است عامل  اصلی اخلال در کسب و کارم باشد؟ به نظر می رسد او همه چیز را درباره کسب و کارش می داند  ولی فعلا در مورد اجرای آنها مردد است.

زمان ارسال ایمیل و ملاقات مدیر مالی سازمان هتل های ترامپ با رئیس جمهور مشخص نیست. تنها نکته بدیهی این است که ترامپ بر خلاف ادعاهایش، همچنان به حرفه پیشین خود اهتمام و چه بسا بیش از سیاست به آن علاقه دارد.

«مایکل دملین کورت»، مدیر اجرایی هتل ترامپ در گفتگو با دیلی بیست اظهارات هانگ را رد کرد و آن را «بی معنی» دانست. وی معتقد است هانگ به دلیل ترفیع نگرفتن این اظهارات را بیان کرده است. از سوی دیگر، او هیچ ملاقاتی با رئیس جمهور نداشته است.

دونالد ترامپ پس از ورود به کاخ سفید اعلام کرد  مدیریت کسب و کار و تجارتش را به دونالد ترامپ جونیور و اریک –پسرانش—منتقل می کند. بسیاری از مخالفان ترامپ بر این باروند رئیس جمهورشان مدیریت فعالیت اقتصادی خود را در دست دارد و احتمال دارد از موقعیت ریاست جمهوری خود به سود تجارتش بهره ببرد.

علاوه بر ترامپ، برخی از مقامات کابینه وی  که تقریبا همگی از قشر سرمایه دار آمریکا هستند نیز همچنان به فعالیت های اقتصادی خود ادامه می دهند و از سمت سیاسی خود برای پیشبرد  اوضاع مالی استفاده می کنند.

انتهای پیام/

 

ادامه فعالیت های اقتصادی ترامپ در کنار ریاست جمهوری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار