محمدمهدی ابراهیمی شهردار جدید خاتون آباد شد.

 شهردار جدید خاتون آباد معرفی شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ نیک طبع شهردار سابق خاتون آباد در مراسم معرفی شهردار جدید ضمن تشکر از حمایت های شورای شهر گفت : هیچ شهرداری در هیچ جایی موفق نمیشود اگر شورا به او اعتقادی نداشته و در کنارش نباشند و همیشه اعضای شورا برای پیشبرد اهداف بنده تلاش کردند.

 نیک طبع یادآور شد : اینکه پول آلایندگی خرج آلایندگی شود ، ساخت فرهنگسرا و در نظر گرفتن 1000 متر زمین برای ساخت شهرداری سه هدف کلی ما بود که خوشبختانه در تحقق این امور موفق بودیم

 وی افزود : اوایل که من شهردار شده بودم با فرسودگی شبکه آبی مواجه بودیم که این امکان آسفالت زیاد را مانع میشد و خداروشکر این معضل با کمک آقای ابراهیمی حل شد.

 وی در ادامه برخی از اقدامات خود اشاره و خاطرنشان کرد : 600_700 میلیون تومان اعتبار از طریق شرکت مس جذب شد ، ذوب خاتون آباد وارد حریم خاتون آباد شد و مقرر شده از سال 96 سالانه ، 200 میلیون تومان حق آلایندگی وارد مجموعه شهر خاتون آباد شود.

شهردار سابق خاتون آباد با عنوان این مطلب که ما در مجموع با اینکه 4 میلیارد تومان بودجه داشتیم اما حدود 7 میلیارد تومان فعالیتهایی بود که انجام دادیم اظهار داشت : همه مجموعه ی خاتون آباد برای اعتلا و پیشرفت این شهر تلاش میکنند.

 محمدمهدی ابراهیمی شهردار جدید خاتون آباد با ابراز خرسندی از انتخاب مجددش گفت : در بدو امر لازم میدانم که قدردانی ویژه ای داشته باشم از خانواده محترم شهدای عزیز خاتون آباد که در دوره ی مسئولیت قبلی با بنده نهایت همکاری ، همیاری را داشتند

وی ضمن تشکر از مسئولان شهرستان و شهر خاتون آباد و قدردانی از اعضای سابق شورا بابت فعالیت هایشان افزود : این صندلی ها به کسی وفا نمیکند و این امانتی است و ما باید امانت دار خوبی باشیم.

وی یادآور شد : ما در دوره ی قبلی نگاهمان اینگونه بود که باید شهرداری بسازیم ، یعنی یک مجموعه ای ساخته شود که اگر شهردار باشد یا نباشد کار انجام شود و خدا را شکر 60_70 درصد در تحقق این امر موفق بودیم.

وی خطر نشان کرد : شهرداری خاتون آباد به احتمال 90 درصد اولین شهرداری در سراسر کشور بود که در 6 ماهه اول تأسیسش در سال 89 توانست مجوز طرح تهیه جامع را از وزارت راه ، مسکن و شهرسازی بگیرد و این بزرگترین کاری بود برای یک شهرداری میشود انجام داد.

ابراهیمی یادآور شد : تأکید بنده بر این بود که ذوب مس خاتون آباد در حریم طرح جامع قرار بگیرد و بتوانیم قانونا از مس عوارض دریافت کنیم که خوشبختانه این امر محقق شد.

 وی افزود : در این دوره نیز ما قطعا نگاهی ویژه به قدرتمند کردن شهرداری خاتون آباد و سازمان شهرداری خاتون آباد خواهیم داشت و مسائل فرهنگی شهر را پیگیری میکنیم و مسائل زیبا سازی شهر ، فضای سبز ودیگر وظایف شهرداری را با همه قدرت ادامه خواهیم داد و انشاءالله با یاری همه شما شهری پویا و فعال و شهری که در پیشانی شهرستان شهربابک بدرخشد بسازیم.

در پایان این مراسم از شهردار و شورای قبلی خاتون آباد تقدیر شد و این مسئولان بعد از مراسم به دیدار یکی از خانواده های شهدا رفتند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.