نماینده مردم رباط کریم گفت: ۹ دی، روز تقابل ملت با ضدانقلاب‌ها و مخالفان نظام بود و مردم جریان فتنه را از بین بردند.

نوروزی:حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه پس از انتخابات سال ۸۸ شاهد قانون‌گریزی‌های فراوانی از سوی برخی افراد به نتیجه انتخابات بودیم، اظهار کرد: در آن دوران چارچوب‌های قانونی از سوی برخی افراد شکسته شد و شاهد هرج و مرج‌های زیادی بودیم.

وی با بیان اینکه اسناد کافی موجود است که سرویس‌های جاسوسی دولت‌های بیگانه فتنه ۸۸ را طراحی کردند، ادامه داد: در آن برهه ضدانقلاب‌ها به تبعیت از دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، شعار‌های نامتعارفی سردادند و در کشور هرج و مرج ایجاد کردند.

نماینده مردم رباط کریم با اشاره به حضور آگاهانه همه اقشار جامعه در حماسه ۹ دی تصریح کرد: مردم در این روز هماهنگ و یک صدا از حرکت فتنه‌گران و تقابل‌شان با اسلام و انقلاب ابراز انزجار کردند.

نوروزی با تاکید بر اینکه مردم با حضور ملی خود در حماسه ۹ دی خط بطلانی بر اهداف شوم فتنه‌گران کشیدند، متذکر شد: آگاهی و بصیرت مردم و حمایت‌شان از انقلاب، از مهم‌ترین درس‌های این حماسه آفرینی مردم بود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی با بیان اینکه ملت ثابت کردند که راهشان را از کسانی که در مقابل انقلاب می‌ایستند جدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۹ دی، روز تقابل ملت با ضدانقلاب‌ها و سرویس‌های جاسوسی کشور‌های بیگانه و مخالف با نظام بود و مردم جریان فتنه و فتنه‌گران را از گردونه کشور خارج کرده و  از بین بردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار