باید همه ساله از حماسه نهم دی تجلیل شود

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم برای حفظ ارزش‌های نظام و دین در نهم دی ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و وظیفه ماست که همه ساله از این حماسه تجلیل کنیم.

آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حماسه یوم الله نهم دی ماه سال ۸۸ و نقش ان در برقراری ثبات در جامعه و انتخابات سال‌های بعد از ان اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه در حالی شکل گرفت که یک پیشتازی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال وجود داشت و جمعیتی در حدود ۴۰ میلیون نفز پای صندوق های رای آمدند و این حضور مردم سرمایه عظیمی برای نظام تلقی می‌شد.

وی افزود: آن دوره به دلیل حضور بی نظیر جز استثنایی‌ترین دوره های انتخابات به شمار می‌آمد و به فرموده مقام معظم رهبری می‌توانست کوه‌های عظیم مشکلات را جابه جا کند.

سلیمانی تصریح کرد: برای مردم برنده و بازنده موضوعیت نداشت و تنها انقلاب، نظام، رهبری و خون شهدا دارای اهمیت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اما در آن سال برخی حضور بی بدیل مردم را به نفع خودشان تلقی کردند و به دنبال آن آهنگ ناموزون تقلب در انتخابات طنین انداز شد و برخی عناصر فرصت طلب سعی کردند از فضا سو استفاده کنند و وارد میدان شوند و ارزش‌های گرانبهای نظام و دین را سخره بگیرند.

 وی ادامه داد: به دنبال این حتک حرمت‌ها مردم در روز نهم دی ماه سال ۸۸ به میدان آمدند و توانستند این فتنه را در هم شکسته و حماسه ای شگرف خلق کنند و وظیف ماست که همه ساله از این روز حماسی تجلیل به عمل آوریم.

سلیمانی در پایان تاکید کرد: حضور مردم در آن روز تنها برای دفاع از انقلاب، ارزش‌های دین، اباعبدالله، خون شهدا،آرمان‌های امام(ره)، جایگاه ولایت فقیه وکیان نظام بود و هیچ شخصیت و انگیزه دیگری مردم را به خیابان‌ها نکشاند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۹ دی ۱۳۹۶
شهدا ما شرمنده ایم
آخرین اخبار