معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از تعلیق و لغو مجوز بند (ب) ۴ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رحمان فرمانی معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: بنا به رای اعضا کمیسیون فنی نظارت بر دفا‌تر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان در سال ۹۶، مجوز بند (ب) چهار شرکت خدمات مسافرتی به حالت تعلیق و لغو در آمد.

وی افزود: مجوز بند (ب) شرکت‌های خدمات مسافرتی جیران سیر گلستان در شهرستان بندرترکمن از تاریخ ابلاغ رأی کمیسیون به مدت ۲ ماه به حالت تعلیق و مجوز بند (ب) شرکت خدمات مسافرتی سروین گشت گلستان در شهرستان گرگان از تاریخ ابلاغ رأی کمیسیون تا زمان رفع نقص به حالت تعلیق در آمده است.

فرمانی اضافه کرد: همچنین مجوز بند (ب) شرکت خدمات مسافرتی محبان ولایت در شهرستان کلاله از تاریخ ابلاغ رأی کمیسیون به مدت ۱ ماه به حالت تعلیق در آمد و مجوز بند (ب) شرکت خدمات مسافرتی ورکانه گشت باستان در شهرستان گرگان نیز لغو شد.

وی در ادامه گفت: در ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفا‌تر خدمات مسافرتی مصوب هیئت وزیران دفا‌تر تعلیق شده موظف هستند در زمان تعلیق از قبول تعهدات جدید خودداری کنند و طبق دستورالعمل‌های مراجع مربوط به تعهدات قبلی عمل کنند و در صورت عدم رعایت مراتب، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز، لغو می‌شود.

فرمانی در پایان افزود: کسانی که قصد استفاده از خدمات دفا‌تر خدمات مسافرتی را دارند، از شرکت‌ها و دفا‌تر مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری معتبر تهیه کرده و حتما نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

مشترکان می‌توانند در صورتی که شکایت یا نارضایتی نسبت به دفا‌تر خدمات مسافرتی استان گلستان دارند با شماره ۳۲۲۲۴۵۸۱-۰۱۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ق
 
 

لغو مجوز بند (ب) ۴ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.