معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از کمک 100 میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی به نیازمندان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛امیر شبان شبستری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه 83 میلیارد و 630 میلیون ریال این میزان کمک غیر نقدی بوده است گفت: در 9 ماهه اول امسال 16 میلیارد و 640 میلیون ریال نیز به خانوارهای تحت حمایت و افراد نیازمند کمک نقدی شده است.

وی با اشاره به اینکه این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش‌ یافته است افزود: مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

شبستری با تأکید بر اینکه شناسایی فقرا و همچنین خیران و برقراری ارتباط بین این دو اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است، گفت: فلسفه و ماهیت تشکیل شبکه‌های نیکوکاری در محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محلات در کمک‌رسانی به نیازمندان است.

وی افزود: مراکز نیکوکاری نقش مهمی در تسهیل خدمت‌رسانی به نیازمندان ایفا می‌کنند و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در سریع‌ترین زمان به دست خانوارهای بی‌بضاعت برسانند.

 62مرکز نیکوکاری در سطح استان آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/ش

فعالیت 62مرکز نیکوکاری در سطح استان آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.