رئیس هیئت ورزش های همگانی استان آموزش را اولویت اصلی این هیئت عنوان کرد .

آموزش اولویت اصلی هیئت ورزش های همگانی استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ رحیم‌زاده رئیس هیئت ورزش های همگانی استان زنجان با بیان اینکه این مجموعه از جمله هیئت‌های فعال ورزشی در بخش آموزش است، اظهار کرد:‌ اولویت نخست هیئت توسعه ورزش همگانی در بین اقشار مختلف مردم است.

وی از انتشار کتاب " اصول و مبانی داوری آمادگی جسمانی" خبر داد و تصریح کرد: این کتاب توسط اسماعیل دولتیاری و رضا صادقی در 256 صفحه به صورت مصور منتشر شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به اینکه این کتاب در سرفصل‌های مختلفی تالیف شده است، گفت: علاقمندان برای تهیه این کتاب، می‌توانند به دفتر هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان واقع در مجموعه ورزشی مادران و کودکان واقع در اراضی پایین کوه مراجعه کنند.

رحیم‌زاده در ادامه با بیان اینکه توسعه ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های استان زنجان نیز در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد:‌ در همین راستا مسابقات ورزش‌های همگانی در سه رشته ورزشی طناب‌زنی، حلقه‌زنی و طناب‌کشی با همت هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان خدابنده، در بین دانش‌آموزان این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر کرسف خدابنده برگزار شده است، تصریح کرد:‌ در این مسابقات به نفرات برتر جوایزی اهدا شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه 3 آقایان در زنجان، گفت: ثبت‌نام برای حضور در این دوره از 6 دی‌ماه آغاز می‌شود.

رحیم‌زاده با بیان اینکه تا پایان سال دوره‌های مختلف آموزشی در بخش بانوان و آقایان در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به دفتر هیأت ورزش‌های همگانی مراجعه نمایند .

انتهای پیام/ن

 

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان آموزش را اولویت اصلی این هیئت  عنوان کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.