معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: هم اکنون ۱۸ هزار و ۹۱۶ حامی نیکوکار در استان همدان وجود دارد.

وجود بیش از 18 هزار حامی ایتام در استان همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدی، معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه بیشترین حامیان استان همدان را کارمندان و بازاریان تشکیل می‌دهند، گفت: زنان خانه‌دار، کارگران، پزشکان و استادان دانشگاه به ترتیب بیشترین حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان هستند.

وی اظهار کرد: ۱۸ هزار و ۹۱۶ حامی نیکوکار حمایت سه هزار و ۹۳۴ یتیم و شش هزار و ۳۶۲ نفر نیز حمایت چهار هزار و ۲۶۰ فرزند طرح محسنین را در استان همدان بر عهده‌دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان افزود: در هشت‌ماهه سال جاری حامیان نیکوکار هفت میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان به‌صورت نقدی و یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان به‌صورت کالا به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

محمدی بابیان اینکه بیشترین حامیان استان همدان را کارمندان و بازاریان تشکیل می‌دهند، گفت: زنان خانه‌دار، کارگران، پزشکان و اساتید دانشگاه به ترتیب بیشترین حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان هستند.

وی عنوان کرد: هفت هزار و ۳۷۷ حامی از استان تهران و ۷۵۴ حامی از سایر شهرستان‌ها حمایت ایتام استان همدان را بر عهده‌دارند.

این مسئول ادامه داد: در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان دیگری هم هستند که تقدیر به‌گونه‌ای دیگر آنان را از وجود این پشتوانه عظیم بی‌بهره کرده است، پدرانی که علیرغم میل باطنی‌شان به دلیل بیماری، کهولت، ازکارافتادگی و گسستن از فضای خانوادگی توان اداره زندگی خود را نداشته و تأمین معیشت خانواده بر دوش زنان سرپرست خانوار نهاده شده است.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان بابیان اینکه این فرزندان محروم برای رفع نیازهای معیشتی، تحصیلی، درمانی و سایر نیازهای اساسی خود در انتظار کمک هستند، خیران می‌توانند با واریز ماهیانه مبلغی هرچند کم (سرانه پیشنهادی ۳۰ هزار تومان) به فرزندان معنوی خود کمک کنند.

گفتنی است، خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و دریافت شناسه واریز مختص افراد مبلغ موردنظر خود را به شماره کارت ۴۷۲۷۳۷۴۷۴۵ و شماره‌حساب ۶۱۰۴۳۳۷۹۷۳۹۸۲۱۰۹ بانک ملت واریز کنند.

انتهای پیام/ د

بیشترین حامیان یتیمان استان همدان کارمندان و بازاریان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.