با سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بستک، بلوار وردی شهر جناح به بهره برداری رسید و ساخت موزه مردمشناسی این شهر نیز آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،با سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بستک، بلوار وردی شهر جناح به بهره برداری رسید و ساخت موزه مردمشناسی این شهر نیز آغاز شد.

عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان بستک گفت: با حضور استاندار هرمزگان، بلوار ورودی شهر جناح با هزینه دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان و مساحت بیش از 31 هزار متر مربع به بهره برداری رسید که بیش از دو میلیارد و سیصد میلیون تومان آن را نیکوکار جناحی تامین کرده است.

فرماندار شهرستان بستک افزود: با حضور استاندار هرمزگان، همچنین ساخت موزه مردم شناسی در شهر جناح با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان آغاز شد.

وی گفت: این موزه در زمینی به مساحت یک هکتار و در زیربنای هزار و 100 متر ساخته می شود.

استاندار نیز در جمع مردم بستک گفت: حضور و مشارکت بالای مردم و خیرین شهرستان بستک در امور اجتماعی و عمرانی خصیصه ای است که در کمتر جایی از کشور دیده می شود.

فریدون همتی با قدردانی از حضور حداکثری مردم بستک در انتخابات گذشته افزود: حضور مردم بستک در انتخابات گذشته در همه کشور زبان زد خاص و عام شده بود زیرا با این حضور چشمگیر دل رهبر انقلاب را شاد کردید.

وی با قدردانی از وحدت مثال زدنی شیعه و سنی در هرمزگان و بویژه شهرستان بستک گفت: نباید بگذاریم دشمن بین ما تفرقه بیاندازد زیرا ما با هم برادر هستیم، خدا، قرآن و رسولی واحد داریم و به آن نیز می بالیم.

استاندار هرمزگان در سفر روز گذشته به شهرستان بستک، از بیمارستان فارابی بستک و جاده در حال ساخت، خور جناح نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ف

کلنگ زنی دو طرح در بستک با حضور استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.